Smiddle – міжнародна ІТ компанія, що працює в сфері розробки програмного забезпечення. Компанія спеціалізується на розробці програмних продуктів і рішень для контакт-центрів і телефонії Cisco, активно розвиває напрямок розробки рішень з кібербезпеки.

Рішення Smiddle для організації обслуговування та взаємодії з клієнтами, використовуються контакт-центрами всіх розмірів, бек-офісами, державними і фінансовими установами для підвищення операційної ефективності, оптимізації та автоматизації процесів, забезпечення відповідності нормативним вимогам, підвищення якості обслуговування клієнтів і збільшення прибутку.

Всі програмні продукти Smiddle легко масштабуються і органічно доповнюють один одного, створюючи легкокеровану ефективну екосистему. Інтуїтивно зрозумілий інтерфейс забезпечує швидке налаштування облікового запису та безшовну інтеграцію зі сторонніми системами. Гнучке налаштування прав доступу забезпечує повний контроль і безпеку внутрішніх даних компанії.

Кожен з програмних продуктів Smiddle пропонує продуманий, якісний функціонал, що дозволяє вирішувати важливі завдання і реальні проблеми, що стоять перед бізнесом контакт-центрів.

Для контакт-центрів Smiddle пропонує рішення, які дозволяють удосконалити, оптимізувати і контролювати всі складові роботи контакт-центру. Програмні рішення дозволяють підвищити ефективність роботи контакт-центру. Програми для телефонії Cisco значно розширюють функціонал і дозволяють вивести компанію на новий якісний рівень обслуговування.
Рішення з безпеки призначені для попередження і скорочення кіберінцідентов, дозволяють створити новий рівень захисту від існуючих і потенційних загроз.

Основні продукти компанії для контакт-центрів:

• Smiddle Recording – програмний продукт для розпізнавання, запису і зберігання розмов та чатів з клієнтами.
• Smiddle Omnichannel Messenger Connector – рішення забезпечує інтеграцію месенджерів та чат-бота в контакт-центр.
• Smiddle Agent Scripting – система для створення сценаріїв спілкування з клієнтами для операторів контакт-центру.
• Smiddle Quality Management – рішення для автоматизації оцінки якості обслуговування клієнтів операторами контакт-центру.
• Smiddle Campaign Manager – програмний продукт для проведення та обробки результатів великих вихідних кампаній в контакт-центрі.
• Smiddle CRM Connector for Siebel – рішення для обробки звернень клієнтів з різних напрямків в одному інтерфейсі за допомогою Siebel Communication Toolbar.
• Smiddle 1C – Finesse Connector – рішення забезпечує взаємодію Cisco Contact Center і CRM 1C.
• Smiddle Smart SIP Proxy – програмний продукт, призначений для заміни вихідного номера телефону іншими номерами з легкомодіфікованого списка телефонів.
• Smiddle Vocalizer – рішення, яке призначене для озвучування абоненту довідкових даних, рекламної чи іншої інформації.

Продукти Smiddle для телефонії Cisco:

• Smiddle Smart Callback & Smart Label – маршрутизація дзвінка на внутрішній номер співробітника та автоматичне відображення ім’я абонента.
• Smiddle Video Conference – рішення є надбудовою для Cisco Meeting Server, робить більш зручним його використання і дозволяє істотно розширити його можливості за рахунок додаткових функцій.
• Smiddle Smart Connect – автоматична аутентифікація співробітника на робочому місці і надання йому прав доступу до мережевих ресурсів в залежності від його профілю.

Рішення Smiddle з безпеки:

• Smiddle Security Administration Platform – сучасне програмне рішення для ефективного захисту інформації від зовнішніх кіберзагроз.
• Smiddle Voice ID – розпізнавання абонента в режимі real-time на основі унікальних властивостей його голосу, верифікація та ідентифікація абонента в перші секунди розмови.

Меню