«Найважливішим завданням надійного банку є забезпечення безпеки даних клієнтів і збереження корпоративної конфіденційної інформації. Сервіс G Suite Enterprise відкриває доступ до професійних інструментів для захисту від витоку даних, дає можливість контролювати потоки внутрішньокорпоративної інформації і при цьому зберігає всі переваги комунікацій і спільної роботи в хмарі. На даний момент сервіси G Suite є, на нашу думку, оптимальними для бізнесу, забезпечуючи високий рівень безпеки », – коментує В’ячеслав Нехороших, керівник напрямку інформаційної безпеки ПрАТ КБ« ПриватБанк».

Компанія Wise IT надала можливість співробітникам «ПриватБанк» скористатися перевагами сервісів G Suite для ефективних корпоративних комунікацій і розвитку своїх інтернет проектів.

«ПриватБанк» – найбільший банк України. Штат співробітників нараховує більше 30 тисяч чоловік. Банк є одним з найбільш динамічно зростаючих у світі. Топ-менеджмент компанії добре розуміє, що ринок фінансових послуг, як і багато інших сфер бізнесу, розвивається паралельно з сучасними інформаційними технологіями. Для закріплення успішних позицій на ринку і подальшого ефективного розвитку банку потрібно постыйно тримати руку на пульсі. Дотримуючись цього правила, «ПриватБанк» досяг вражаючих результатів: компанія стала першим українським банком, який запропонував своїм клієнтам послуги інтернет-банкінгу «Приват24». У 2012 році послугами інтернет-банку «Приват24» скористалися 1,6 млн. Клієнтів, а кількість інтернет-транзакцій перевищила 55 млрд.

Ситуація:

За допомогою сучасних технологій, банку необхідно було вирішити такі завдання:

Поліпшити процес спільної роботи співробітників. Забезпечити безпечний обмін конфіденційною інформацією. Зробити простим і безпечним мобільний доступ до сервісів і даних компанії, які вкрай необхідні для роботи з документами і електронною поштою з будь-якого пристрою і з будь-якої точки світу.

Рішення:

«ПриватБанк» вибрав для себе інноваційний і надійний інструмент для спільної роботи і комунікацій між керівництвом і співробітниками – рішення G Suite Enterprise. G Suite Enterprise – це преміум-пакет сервісів Google. Дане рішення включає не тільки інструменти для спільної роботи, але і функціонал для захисту від витоку конфіденційної інформації (DLP), розширені можливості з проведення аудиту, кошти для шифрування. Банк також використовує Google Сейф для зберігання, архівації, пошуку і експорту даних організації, в тому числі для юридичних процедур і дотримання нормативних вимог.

Результати:

На даний момент G Suite є єдиною системою внутрішніх і зовнішніх комунікацій для банку. Всі співробітники мають надійний доступ до пошти і документів. Тепер фахівці банку можуть приймати рішення на основі коректної та актуальної інформації з будь-якої точки планети в будь-який час.

Відгук представника Wise IT:

«Завдяки використанню сервісів G Suite, ІТ фахівці «ПриватБанк» вирішили всі завдання, які ставили перед корпоративним інструментом для комунікацій. Компанія серйозно ставиться до інновацій, тестує багато нових технологій. У випадку з вибором пакета послуг G Suite, для клієнта стало очевидним, що технології і сервіси Google на даний момент є максимально збалансованим рішенням за критеріями ціна/якість. », – коментує Марія Галицька, керівник відділу хмарних рішень компанії Wise IT.

Меню