Як Google Cloud та Google Workspace (ex. GSuite) допомагають гнучко та ефективно управляти бізнес-процесами в міжнародній платформі онлайн-платежів Tranzzo.

Компанія Tranzzo з 2017 року створює рішення та технології, які допомагають підприємцям по всьому світу приймати онлайн-оплати за допомогою банківських карт. Сервіс проводить близько 8 млн. транзакцій в місяць та обслуговує більше 3000 клієнтів. Серед клієнтів Tranzzo – інтернет-магазини та маркетплейси, служби доставки, квиткові оператори, онлайн-школи. Зокрема компанія співпрацює з «Розеткою», «Арсеналом Страхування», Prom.ua, WOG, Foxtrot та ін. Окрім оплат картами, платформа працює з такими платіжними інструментами як Google Pay, Apple Pay, Masterpass, VisaCheckout, Telegram Pay.

Основою бізнес-процесів та інфраструктури Tranzzo завжди були сервіси Google. З розвитком компанії портфель використовуваних інструментів Google теж розширився.

З травня 2019 року фінансова компанія Tranzzo розпочала співпрацю з Wise IT по сервісу Workspace, а слідом і Google Cloud Platform.

Компанія використовує пакет Google Workspace Business з безлімітним хмарним сховищем, що дає можливість кожній команді працювати на окремому загальному диску. Налаштувати доступ до файлів можна на конкретну групу співробітників. Активності користувачів адміністратор може переглядати в звітах та реагувати на них – наприклад, заборонити авторизацію через робочий гугл-акаунт на небезпечних сайтах.

Базовим інструментом в Tranzzo називають обчислювальний ресурс Compute Engine, який створює віртуальні машини з гнучкими параметрами налаштування. Для компанії, яка обслуговує платежі, вкрай важливим є вміння швидко адаптуватися до мінливих потреб клієнтів. Як тільки зростає кількість транзакцій, Compute Engine моментально збільшує обсяг споживаних ресурсів.

Свою гнучкість Google Cloud Platform в черговий раз довела під час карантину. В окремих напрямках рітейлу було значне зростання кількості транзакцій, інструменти Google відстежували ці піки та давали можливість до них адаптуватися. Якщо спостерігалося зниження кількості транзакцій, компанія могла зменшити потужності, тим самим значно заощаджуючи кошти.
Співробітники компанії використовують і інші сервіси з набору хмарних служб Google Cloud Platform. Віртуальні інструменти (Google Kubernetes Engine, Cloud SQL, BigQuery, Stack Driver Logging (Cloud Logging), Google Cloud Storage) допомагають зберігати великі обсяги даних і з легкістю ними керувати. Довіра до цих інструментів підкріплюється тим, що всі сервіси Google мають SLA (Service-level agreement) – угода про рівень послуг, що надаються, яка чітко дотримується.

Використання хмарних сервісів Google дозволяє зняти з компанії більшість операційних питань по експлуатації обладнання та сконцентруватися на специфіці свого бізнесу і тих додатках, які його обслуговують.

“Ми використовуємо Google Workspace (ex. GSuite ) для комунікації по робочим процесам, створення документів та спільної роботи над ними з будь-якої точки світу. Інструменти Google Cloud застосовуємо для розгортання робочого середовища. Для нас дуже важливо, що ця платформа може забезпечити безперебійну роботу, оптимізацію ресурсів та безпеку одним пакетом. З нею ми застраховані від таких проблем, як поломка «заліза» та втрата даних.” – коментує Ян Клочко, CEO Tranzzo.

“Завжди цікаво працювати з клієнтами, які готові використовувати найсучасніші технології та тестувати нові продукти. Google Cloud відкриває практично безмежні можливості для розвитку інфраструктури замовника, при цьому сервіс постійно вдосконалюється. Ми як партнер Google завжди підтримуємо наших клієнтів, починаючи з етапу тестування, консультуємо при впровадженні, міграції та надаємо технічну підтримку протягом усього терміну використання сервісів.” – коментує Марія Галицька, керівник департаменту хмарних рішень Wise IT.

Ознайомитися з повною версією спецпроекту 👇

Меню