1. Головна
  2. Новини
  3. В Google Meet можна призначати до 25 співведучих

В Google Meet можна призначати до 25 співведучих

0

Google розширюють можливості управління модерацією зустрічей в Google Meet, додавши кілька затребуваних функцій. 

Тепер ви зможете:

  • Призначати до 25 співведучих на збори, щоб вони могли отримати доступ до елементів управління організатора і використовувати їх.
  • Використовувати функції безпеки, щоб обмежити коло осіб, які можуть ділитися своїм екраном, відправляти повідомлення чату, відключати звук для всіх користувачів і завершувати збори.
  • Використовувати параметр «Швидкий доступ», щоб легко контролювати дозвіл на приєднання до зборів.

Раніше ці функції безпеки були доступні лише клієнтам Google Workspace for Education. Ці елементи управління тепер будуть доступні для всіх користувачів Google Meet на настільних комп’ютерах та мобільних пристроях.

Ми сподіваємося, що ці розширені елементи керування додадуть продуктивності, безпеки і допоможуть запобігти можливим збоям. Крім того, делеговані співведучі можуть виконувати такі обов’язки, як відключення звуку учасників, запуск опитувань, управління питаннями і відповідями, що дає вам більше часу, щоб зосередитися на веденні дискусій і супроводі учасників через презентації.

Додаткові деталі

Нові елементи управління для організаторів зустрічей, які можуть бути поширені на спільних організаторів.

В налаштуваннях Google Meet оберіть «Управління ведучим» і переконайтеся, що параметр «Управління ведучим» включений. Коли цей параметр включений, ведучі тепер можуть:

  • Обмежити тих, хто може ділитися своїм екраном.
  • Обмежити коло осіб, які можуть відправляти повідомлення в чаті,
  • Вимкнути все одним клацанням миші.
  • Закінчити зустріч для всіх.
  • Керувати тими, хто може приєднатися до наради та як вони можуть приєднатися, за допомогою параметра «Швидкий доступ». Примітка: ця функція доступна тільки для певних випусків Workspace – додаткову інформацію див. Нижче.

Контроль швидкого доступу

Ми розширили можливість управління «швидким доступом» до Meet для більшості клієнтів Google Workspace (повну інформацію про доступність см. Ниже). За замовчуванням контроль швидкого доступу включений. Коли включений швидкий доступ, учасники зборів з вашого домену можуть автоматично приєднуватися до зібрання з мобільного або настільного пристрою, а також шляхом набору номера.

Коли швидкий доступ відключений:

  • Організатор повинен спочатку приєднатися до зустрічі.
  • Тільки запрошені учасники можуть приєднатися без запиту – все решта учасників і ті, хто набирає номер, повинні надіслати запит щодо приєднання до наради.
  • Анонімні користувачі не можуть приєднатися до наради.
  • Тільки організатор може вийти із зібрання.

Відвідайте Довідковий центр, щоб дізнатися більше про управління доступом до відео-зустрічі  за допомогою швидкого управління доступом.

Оновлення панелі «Люди»

Крім того, Google додали можливість пошуку учасників зустрічі. Це дозволить вам швидко перейти до конкретного користувача, щоб відключити його звук, видалити його з виклику або призначити привілеї ведучого. Оновлена панель людей буде доступна в Інтернеті і на мобільних пристроях.

Якщо ви призначили спільних організаторів зборів, вони будуть відзначені знаком щита безпеки.

Адміністратори: в найближчі тижні буде анонсовано налаштування, яке контролює, чи будуть налаштування управління ведучим включені або виключені за замовчуванням. 

Кінцеві користувачі: відвідайте Довідковий центр, щоб дізнатися більше про додавання співведучих в Google Meet, а також про додавання або видалення людей з відео-зустрічі Google Meet.

Темпи розгортання

Інтернет, Android і iOS

Для доменів швидкого і запланованого запуску: поступове розгортання (до 15 днів для доступності функцій), починаючи з 16 серпня 2021 р

Доступність

Модерація і контроль безпеки

Доступно: для Google Workspace Essentials, Business Starter, Business Standard, Business Plus, Enterprise Essentials, Enterprise Standard, Enterprise Plus, Education Fundamentals, Education Plus, Education Standard, Teaching and Learning Upgrade, Frontline і Nonprofits, а також G Suite Basic і бізнес- клієнтів.

Також доступно для користувачів з особистими обліковими записами Google

Налаштування швидкого доступу:

Доступно: всім клієнтам Google Workspace, а також клієнтам G Suite Basic і Business.

Недоступно для індивідуальних клієнтів Google Workspace або користувачів з особистими обліковими записами Google.

Можливість додавати співведучих

Доступно: для клієнтів Google Workspace Essentials, Enterprise Essentials, Enterprise Standard, Enterprise Plus, Business Standard, Business Plus, Education Fundamentals, Education Standard, Education Plus і Teaching and Learning Upgrade

Недоступно: для Google Workspace Business Starter, Frontline і некомерційних організацій, а також для клієнтів G Suite Basic і Business.

За детальнішою інформацією про рішення та продукти компанії Google звертайтеся до наших фахівців за тел. +38 044 277 23 23 або електронною поштою google@wiseit.com.ua.

Предыдущая новость
Запрошуємо приєднатися до саміту Google Cloud Next ’21, 12-14 жовтня 2021
Следующая новость
Wise IT підтвердили партнерський статус Microsoft з трьома компетенціями рівню Silver на 2021-2022 роки

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Fill out this field
Fill out this field
Будь ласка, введіть правильний email.
You need to agree with the terms to proceed

Схожі новини

Меню