Ізраїльська компанія NICE Systems є світовим лідером створення рішень в області проектування і постачання центрів для бізнес-контактів, запису телефонних та відеорозмов, біржових операцій і управління повітряним рухом. Компанія була заснована в 1986 році і спочатку концентрувалася на розробці програмного забезпечення для оборонної галузі, але незабаром сфокусувалася на цивільному секторі: продуктах для контакт-центрів, ринку фінансів і бізнес-аналітики. Акції NICE Systems продаються на біржах NASDAQ і Тель-Авіва, де вендор входить в число 25 кращих компаній. Ділова активність NICE організована по різним світовим регіонам: Північна Америка, Азія і Тихоокеанський регіон, Європа, Близький Схід і Африка.

Програмне забезпечення NICE Systems призначене для контролю якості дзвінків, оцінки емоційної складової розмови. Рівень емоцій в розмові вимірюється на підставі кількості пауз, зміни гучності, швидкості мови і висоти голосів абонентів та ін.

Для служб громадської та фінансової безпеки NICE надає передові системи відеоспостереження та контролю послуг, які дозволяють проводити оцінку віддалених об’єктів, транспортних засобів і фізичних осіб.

Крім того, компанія представляє корпоративні системи для управління, інтерактивної аналітики з метою забезпечення безпеки. Ці продукти NICE Systems включають різні ресурси мультимедіа: Інтернет, радіо, телефонний та відеозв’язок.

Рішення NICE Systems використовують більше 25 000 клієнтів з 100 країн. Серед клієнтів компанії – American Express, Bank of America, Citibank, Federal Express, Siemens, Time Warner, Vodafone, Bank of England, European Space Agency, New York Police Department та інші.

Програмне забезпечення NICE Systems:

NICE SmartCenter – рішення для збільшення продуктивності роботи контакт-центрів, підвищення ефективності дій операторів, контролю відповідності регулятивним вимогам.

NICE Back Office Suite – додаток для автоматизації процесів, інтеграції даних, що збираються безпосередньо з комп’ютерів користувачів, збільшення точності прогнозування, огляду продуктивності ресурсів, підвищення продуктивності роботи співробітників.

NICE Perform eXpress – інструмент запису телефонних дзвінків і контролю їх якості для малого і середнього бізнесу.

NICE IEX Workforce Management for Small – кошти прогнозування дзвінків і створення розкладу роботи операторів для малого і середнього бізнесу.

NICE Hosted Analytics – крос-канальна аналітична платформа, яка виконує збір, аналіз і оцінку даних про покупців для малого і середнього бізнесу.

NICE Cross-Channel Interaction Analytics – програма моніторингу і аналізу мови операторів і активності їх комп’ютера, моніторингу спілкування по електронній пошті або в онлайн-чаті з метою виявлення слів або виразів, які можуть служити індикаторами порушень або шахрайства.

Fraud Prevention Suite – система виявлення і запобігання спробам шахрайства з вкладами і оплатою рахунків через банк в режимі реального часу.

NICE Situator – платформа для ситуаційного менеджменту.

Меню