1. Головна
  2. Новини
  3. Найдратівливіші моменти в онлайн спілкуванні

Найдратівливіші моменти в онлайн спілкуванні

0

Марія Галицька
Керівник департаменту хмарних рішень

Світ змінюється, все частіше ми спілкуємося з колегами та партнерам онлайн, зустрічі “наживо” стають швидше рідкістю, аніж правилом.

Часто мова йде про зручність такого формату. Звичайно, ми економимо час на дорогу і можемо спілкуватися з людьми з різних куточків світу. Але ми залишаємося тими ж людьми, зі своїми звичками та недоліками.

Нижче я склала рейтинг найдратівливіших моментів під час спілкування онлайн, він напевно у кожного свій і буде цікаво якщо ви поділитеся своїм баченням.

  1. Не вимикати мікрофон, якщо ти не береш участь в розмові в даний момент, а навколо тебе, м’яко кажучи, галасно. 

Чого тільки мені не довелося чути на тлі конференц-колів за останній рік: всі види галасливого транспорту (здається, на тлі пролітав навіть вертоліт), гудки машин, крики дітей, розмови інших людей, гавкання, нявкання та багато інших, часом навіть лякаючих, звуків.

Вирішується це дуже легко: просто відключайте мікрофон, якщо ви не говорите в цей момент. Так ви виявите повагу до співрозмовників та зробите комунікацію комфортнішою.

У конференціях за цим також може стежити модератор, наприклад в Google Meet можна вимкнути мікрофон “примусово”, якщо є така необхідність.

  1. Включити камеру та піти від комп’ютера. 

Якщо при включеному мікрофоні ми насолоджуємося сторонніми звуками, то в цьому варіанті ми можемо ще й спостерігати за тим, що відбувається в офісі або в квартирі учасника зустрічі.

Використовуйте камеру тільки якщо вам дійсно хочеться додати жвавості спілкуванню, адже з включеними камерами спілкування більше схоже на особисту зустріч.

Іноді при роботі з дому нам некомфортно включати камеру, наприклад якщо ви не встигли навести порядок в кімнаті. Для того, щоб вам не довелося відмовлятися від використання камери, Google додав дуже круту функцію в Google Meet – Background blur, з її допомогою ви можете “розмазати” фон і не турбуватися про брудні чашки на тлі 🙂

Або ви можете повністю змінити фон за бажанням.

  1. Підписуватися не своїм ім’ям. 

Іноді для жарту учасники дзвінків вказують не свої справжні ім’я або прізвища, а придумують собі псевдонім або, не довго роздумуючи, пишуть просто Гість. Це ускладнює комунікацію: іншим учасникам складно зрозуміти хто бере участь у дзвінку, крім того, є ризик витоку інформації.

Для того, щоб уникнути таких ситуацій, ми рекомендуємо використовувати корпоративні облікові записи, в такому випадку ви будете впевнені, що до дзвінка зможуть підключитися тільки запрошені співробітники.

  1. Підключитися та не брати участь.

Практично на всі дзвінки, до яких підключається 5 та більше учасників, є ті, хто не проявляє ніякої активності під час дзвінка і ще довго “зависають” у зустрічі після її завершення.

Цінуйте ваш час – приходьте тільки на ті зустрічі, які дійсно важливі і де ваш внесок буде вагомим.

Наша реальність змінюється і нам необхідно змінювати наші звички, навіть якщо це не так просто. Головне, при будь-якій комунікації, як офлайн, так і онлайн – поважати співрозмовників та намагатися бути максимально ефективними.
У цьому нам допомагають нові інструменти комунікації, такі як Meet від Google. Якщо ви ще не оцінили зручність цього рішення, телефонуйте швидше нам!

Предыдущая новость
Крутий бандл: контролер + 6 точок доступу Huawei за $2400 + налаштування у подарунок
Следующая новость
Спростіть створення графічного контенту з графстанціями Dell Precision

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Fill out this field
Fill out this field
Будь ласка, введіть правильний email.
You need to agree with the terms to proceed

Схожі новини

Меню