Ми використовуємо файли cookie для нашого веб-сайту.Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтеся з використанням нами файлів cookie.

Головна Блог Новини Wise IT уклали партнерську угоду з компанією Smiddle

Wise IT уклали партнерську угоду з компанією Smiddle

Компанія Wise IT оголосила про підписання офіційної партнерської угоди з компанією Smiddle. Тепер у клієнтів Wise IT з’явилася можливість скористатися перевагами всесвітньо відомого програмного забезпечення, використовуючи світовий досвід для підвищення ефективності своєї діяльності.

Smiddle – міжнародна IT-компанія, що працює в сфері розробки програмного забезпечення, спеціалізується на розробці програмних продуктів і рішень для контакт-центрів і телефонії Cisco, з 2019 року активно розвиває напрямок розробки рішень з кібербезпеки. Один з головних офісів знаходиться в Україні, центр розробки базується в Києві. Smiddle активно співпрацює з компанією Cisco в сфері розробки, є офіційним партнером зі статусом Solution Partner і учасником програми Cisco DevNet.

Рішення Smiddle для організації обслуговування та взаємодії з клієнтами, використовуються контакт-центрами всіх розмірів, бек-офісами, державними і фінансовими установами для підвищення операційної ефективності, оптимізації та автоматизації процесів, забезпечення відповідності нормативним вимогам, підвищення якості обслуговування клієнтів і збільшення прибутку.

Всі програмні продукти Smiddle легко масштабуються і органічно доповнюють один одного, створюючи легкокеровану ефективну екосистему. Інтуїтивно зрозумілий інтерфейс забезпечує швидке налаштування облікового запису та безшовну інтеграцію зі сторонніми системами. Гнучке налаштування прав доступу забезпечує повний контроль і безпеку внутрішніх даних компанії.

Програмні продукти Smiddle значно розширюють і доповнюють функціонал контакт-центрів Cisco, Avaya, OpenScape (Siemens).

Основні продукти компанії для контакт-центрів:

  • Smiddle Recording – програмний продукт для розпізнавання, запису і зберігання розмов і чатів з клієнтами.
  • Smiddle Omnichannel Messenger Connector – рішення забезпечує інтеграцію месенджерів і чат-боту в контакт-центр.
  • Smiddle Agent Scripting – система для створення сценаріїв спілкування з клієнтами для операторів контакт-центру.
  • Smiddle Quality Management – рішення для автоматизації оцінки якості обслуговування клієнтів операторами контакт-центру.
  • Smiddle Campaign Manager – програмний продукт для проведення та обробки результатів великих вихідних кампаній в контакт-центрі.
  • Smiddle CRM Connector for Siebel – рішення для обробки звернень клієнтів з різних напрямків в одному інтерфейсі за допомогою Siebel Communication Toolbar.
  • Smiddle 1C – Finesse Connector – рішення забезпечує взаємодію Cisco Contact Center і CRM 1C.
  • Smiddle Smart SIP Proxy – програмний продукт, призначений для заміни вихідного номера телефону іншими номерами з легкомодіфікуємого списку телефонів.
  • Smiddle Vocalizer – рішення призначене для озвучування абоненту довідкових даних, рекламної чи іншої інформації.

Продукти Smiddle для телефонії Cisco:

  • Smiddle Smart Callback & Smart Label – маршрутизація дзвінку на внутрішній номер співробітника і автоматичне відображення імені абоненту.
  • Smiddle Video Conference – рішення є надбудовою для Cisco Meeting Server, робить більш зручним його використання і дозволяє істотно розширити його можливості за рахунок додаткових функцій.
  • Smiddle Smart Connect – автоматична аутентифікація співробітника на робочому місці і надання йому прав доступу до мережевих ресурсів в залежності від його профілю.

Рішення Smiddle з безпеки:

  • Security Administration Platform – сучасне програмне рішення для ефективного захисту інформації від зовнішніх кіберзагроз.
  • Smiddle Voice ID – розпізнавання абонента в режимі real-time на основі унікальних властивостей його голосу, верифікація та ідентифікація абонента в перші секунди розмови.

За детальною інформацією про продукти компанії Smiddle ви можете звертатися до наших спеціалістів за тел. +38 044 277 23 23 або email services@wiseit.com.ua.